bestelprocedure en bezorgen

Hoe plaats ik bij PLNTN een bestelling?
Stap 1. Kies een product
– Zoek de plant die bij jou past door naar een categorie te gaan of te zoeken in het zoekvenster
– Gebruik eventueel filters in de linker kolom
– Klik op de plant die jij graag zou willen bestellen

Stap 2. Selecteer een product
– Kies het aantal dat je graag zou willen hebben van deze plant
– Klik op ‘in winkelmand’

Stap 3. Bestellen
– Klik rechtsboven op de pagina op het icoontje van de winkelmand.
– Klik hier voor ‘afrekenen’

Stap 4. Betalen
– Vul alle persoonlijke gegevens in
– Kies een betaalmethode (Ideal, Paypal, Mastercard of VISA)
– Controleer je bestelling
– Bevestig je bestelling door het vakje ‘ik heb de algemene voorwaarden van de website gelezen en ga hiermee akkoord’ aan te vinken
– Klik op ‘bestelling plaatsen’

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De planten worden veilig verpakt, zodat ze beschermd zijn tijdens het vervoer. PostNL bezorgt de plant(en) bij je thuis.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Je kan jouw bestelling volgen via track & trace. Wanneer je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je een mail met een tracking code. Heb je een account op PLNTN.nl? Dan kan je onder het kopje ‘mijn account’ ook de status en alle gegevens van je bestelling vinden. Zo weet je precies waar je pakketje is en wanneer je hem kan verwachten.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Ja, wij bezorgen op aanvraag ook in het buitenland. Laat ons weten wat je wensen zijn via plntn@plusplant.nl.  De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling naar toe gaat.